...

Tjululu , snyggingar ! Hoff jag håller på att dö av skrattt vad ful jag är i johannas freak/tönt brillor. jag kan inget annat än att tycka dom är fula ! Haha iallfall. julia hämta upp mig efter 8 imorse så började vi fara mot happis/ikea/findland en sväng också , trevligt trevligt! Nu är jag sjukt trött ursäkta att jag inte uppdaterat nått idag hann inte imorse och ikväll har vi haft besök här och jag har tjatat på pappa om en liten hund som jag vill ha så gärna! haha , ska nog strax gå och lägga mig svin trött , mamma ringde tidigare om en sushi dejt på onsdag fan vad gott ! Puss&kram godnatt





Snygg osminkad ? Jag tycker själv att jag ser ut som en RYSS..



HAHAHHAHAHAHAH , sjuka inställningar man kan ha ! Freak



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0