...

Äntligen har man blivit på bättre humör nu sitter jag här hos mamma och kollar lite på bilder som vi tog när vi firdae Linda på 30 års kommer dagen förraförra helgen. Kul med lite bilder , känner att jag börjar bli lite trött får se vad man hittar på idag kanske det ett nytt the hills avsnitt ut idag har för mig iallfall att det var på tisdagar. Mamma frågar där nereifrån finns det några tangenter kvar , det låter som att det inte kommer finnas några kvar när du skrivi klart haha ! Iallfall här ska vi bara slöa äta lite daim tårta och sedan blir det väll hemmåt , opps får inte missa simpsons heller . Pusspuss här får ni en bild på mig och mormor !


Jag&sötis mormor ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0