...

Äntligen hemma , skolan går fan snabbare när man arbetar som ett jäkla djur idag önskar man nästan att man gick längre . Vi hade knappt börja med vårat jäkla prosekt så vi fick jobba på som bara fan och fick nästan klart det , sedan går en i min grupp och lämmnar allt och bara går gjorde inte ett skit jag och sandra fick göra allt , sånt blir jag fan förbannad över ! Ska man grupparbeta ska väll förfan alla vara lika jävla ansvariga och göra lika mycket inte sitta och tro att alla ska göra saker åt en , jag menar ska vi gjorde allt för att få godkänt ? Hoppas du blir nöjd med ditt oförkänta G haha , nä men jag blir irriterad ! hoff , iallfall efter skolan for jag och pappa och jag handlade lite grann bland annat en halsduk en tröjja och ett par till lackleggins dom är bra att ha , me love them ! Nu ska jag snöra på det senaste the hills avsnitten , ni hittar dom på Mtv.com. Pusspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0