...

Hoff , har inte orkat uppdaterat nått idag för blogg.se är så fruktansvärt seeeeeeeeeeegt!

Iallfall började kl halv 1 med att ha skolfoto , fixade mig och mötte upp amanda . Säger bara GRRR killen som fota oss/mig ! Rikigt snygg funderar någon dag på att kanske gå och fråga om han nummer ? haha , iallfall sen hade vi bara datakunskap lektionen gick snabbt över då gick jag hem sedan till statiol där julia hämta upp mig och vi for och kolla på lite affärer osv sen skjutsa hon hem och nu har jag bara tagit det lungt jag och angelica gick ner med breven om skolkatalogen & det där , skönt att få det gjort och så att man inte tappar bort det som jag gjort någon gång kanske tur är väll att jag inte tappat bort mig själv än ?! HAHA.. Iallfall senare blir det att kolla svenska hollywoodfruar med angelica , trevlans trevlans . Nu ska jag nöörda dator ett tag , puss&kram !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0