...

Tjululu , im home ! Ja som sagt mamma kom och hämtade upp mig , for till henne/oss och hon gjorde sig i ordning sedan for vi och åt sushi för tror jag första gången i mitt liv , det varit ju skit gott ! Sedan handlade vi med oss fika och for till mormor&roffe & fikade sedan kollade vi lite film blodsbröderna , den värkade inge bra så jag bad mamma skjutsa hem mig så kom just hem och är propp mätt av allt vi har ätit , måste ju passa på för imorgon och några dagar frammöver kommer jag och maya ha svårt med det haha ! Jaja nu ska jag gå och röka och fixa förlägningen min ! puss snyggingar


inte mitt rum , jag skulle aldrig ha såå stökigt !;) haha tss



Haha älskade mamma flummar , ursäkta suddiga bilden !


Bara jag som tycker sushi ser groteskt äckligt ut och alltid tyckt , skenet kan bedra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0