...

Tjenis penis , kom just hem från ikea/finland och så . JAG KLARADE MATTE PROVEEEEEEEEEEEEET ! Så sjukt jäkla nöjd känner mig stolt över mig själv ! Nu ska jag packa upp lite saker köpte en lampa några hyllor och en tavla där det rymms massor av foton som jag nu måste stoppa in , sedan var vi också på köpcentret på gränsen och där köpte jag en vanlig svart kofta och en svart vit slapp snygg tröjja ett rosettarmband och fondation ögonskuggor skor osv fick även mina saker jag beställde förra veckan grr på dem ! Nu ska jag strax göra mig i ordning och så får vi se vad kvällen ska bjuda på ! Pusshey ;)



Sött? :)

Svart vita tröjjan som jag mena :)


vanliga stövlar utan klack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0