Vaccinations sprutan

Jag tänker absolut inte vaccinera mig ska ni ? Jag har inte ens tänkt tanken har alltid varit emot det just för att det är en spruta & jag hatar det , men vissa stunder har man funderat om det är lika bra ? Men läs texten här nerdanför så står det allt som kan hända osv , vaccinations sprutan är inprinsip farligare än själva influensan. Läs texten och tänk efter istället före ni gör någonting.
Jag menar folk har dött av det hamnat i koma osv. HELLO NO , jag tänker absolut inte ta den dära sprutan då får jag hälldre svinis om det ska vara så. Men som tur var har jag bra imunförsvar !




LÄS TEXTEN I DET TIDIGARE INLÄGGET !

texten i det tidigare inlägget om vaccinations sprutan är kopierad från Natacha's blogg.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0