...

Hoff sorry vad jag har blivit dålig på att uppdatera , men jag ska försöka . Har varit mycket nu på sistonde.. Idag vaknade jag halv nio stress fixade mig och klädde på mig sedan till sunderbysjukhus satt och vänta på att det skulle bli min tur i en halv timme om inte mer ! Jag ska berätta en sak jag fick göra där bland annat idag fick göra såndära stick i fingret jag börja gråta & och he ur mig svordommar . Jag hatar sånt där buhu , men jag måste blää ! Sedan for jag direkt till praktiken och det var min sista dag där idag , jag kommer sakna dom allihopa och den söta personalen ! Iallfall sen for jag och köpte mig en ny maskara och sedan kom mammsen och plocka upp mig och vi for och åt sushi sedan for vi förbi mormor och roffe som julpyntade för fullt när vi kom gud så mysigt med jul endå ! Well well , imorgon är jag ledig så min helg har redan startat så gott som. Jaja , nu ska jag slänga på the hills avsnittet som kom ut igår som jag missa , puss&kram


// Lovisa silfwerplatz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0