...

Nu blir det att sova hemma igen , har varit julias inneboende hela helgen ! Trevligt trevligt , hoff vad jag är trött i fredags började dagen med att fara på sjukhuset sedan vidare med julias katt till djursjukhuset i piteå. På kvällen for vi och åt tacos hos mamma och dom sedan hämtade vi upp amanda & såg pistvakt långfilmen. På lördagen tog vi oss en riktig sov morgon och sedan klev vi upp och for och tvätta bilarna , på kvällen hämtade vi upp rebecka och gjorde oss i ordning sedan for vi förbi andre & dom som satt inne i stan och drack , sedan for vi vidare på nytt uppdrag och träffade massa trevliga överkalix bor! haha , & vi for hem vid halv 1 tiden trötta såg på torkel i knipa & sommnade. Nu idag har jag kommit hem stress fixat mig så kom Linda & hämta upp mig vi for till mormor & åt & fikade sedan kollade vi på sunes sommar! Vilken film alltså , den bästa genom tiderna måste det vara.. Nu får jag se om jag orkar vara vaken tills paradise hotel börjar jag är svin trött redan nu iallfall.. Hoff , vart är all min energi igentligen ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0