...

Tjenare , kom nyss hem efter en liten shoppingsväng & jag fick med mig hem ett par UGG's , ett linne med kedjor , en handväska , benvärmare , mössa , en kofta med puffärmar & två nyttiga saker som jag alltid tappar bort LIPSYL som man nu ofta behöver på vintern. Iallfall dagen har flytit på bra , tog en timmes lunch idag jag & julia for och feta på donken det var ett bra tag sen man åt där. Nu ska jag bara slappa nörda dator kolla om det finns nått på tv , iallfall imorgon är det fredag den 13:th & jag ska försöka hålla mig inne , kanske dejta rebecka med en skräckis och äta gott & på lördagen hitta på nå kulkul ! Det bara spritter i kroppen , jag som inte har orkat hitta på nått på två hela veckor & en helg ! hehe , well well nu ska jag göra någonting vettigt kan lägga upp det jag köpte idag kanske ? 

















Puss&kram // Lovisa silfwerplatz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0