...

Hej hej , nu är vi hemma igen ! GISSA OM VI BLEV NÅ SÅLD på henne fyfan så söt underbart gosig hund ! När vi skulle där ifrån hade jag så ont i kinderna efter att ha lett så mycket. Man kan inget annat att göra det när man ser henne jag tog massa bilder på henne glömde tyvär kameran hemma så det fick bli med mobilen. Hennes uppfödare ska ner till piteå den 5dec så då kommer nog sötnosen hit ! Längtar längtar , hon skulle skicka bilder på henne osv de hära veckorna innan hon kommer så får vi ser när hon växer. Hon är jätte lik sin mamma som var jätte fin ! Iallfall det var en dryg väg dit upp , så vi stannade på en liten kiosk på vägen där mitt i ingenstans och köpte en cosmopolita tidning. Hoff kanske ska gå och ta mig en solning om jag nu orkar haha , jag känner mig för slö men det skulle vara fruktansvärt skönt så vi får se , hehe. Här får ni lite bilder på skönheten! Puss













Åh , jag smällter !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0