...

Tjena jag har inte mitt bena ! Hm sitter och väntar på att den läskiga filmen som vi ska plåga oss ikväll att se ska bli klar. Någon fri villig som kommer och håller om mig i natt . Jag har lite söndags ångest tröst ätit lite paj och sånt usch fyfan , från och med imorgon alltså 4 veckor fram kommer jag praktisera på dagiset 1 minut här ifrån mig skönt men utmattad man kommer vara efter en hel dag där .. hoff , iallfall sitter jag här i mjukis byxor och en tubtopp utan bh. Jag tycker inte om bh jag tycker om att brösten ska få vila lite från en halv trång bh och det är fruktansvärt mycket skönare och snyggare utan bh. Kanske får sluta andvända bh helt enkelt , jag menar mina skumpar inte så mycket för så stora är dom inte ! Haha well well ,nu ska jag försöka orka mig in i duschen håret står åt vilket håll det vill , jag luktar gårdagens milda parfym. Hej hopp titta en såndär gummisnopp !






Mjukis byxor & tubtopp , underbart en sådan söndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0