Nu var midsommarn över ?

Hoff kom just hem skööönt kl är 05:50 ! Hoppa i säng på direkten.
Jag och anna satt först hos mig och drack öl , sedan for vi till hertsön till jimmy .
Mycket folk men mer mygg än folk ! Hade varit trevligare om de hade vart varmare och inte myggen hade funnits !
Dansade lite satt och pratade hade trevligt , NU HAR JAG DÅ FÅTT MINA ÅRETS FÖRSTA MYGGBETT , dom första och dom sista ska jag då tala om ! Ska bada i myggmedel tills nästa gång jag vet att man ska vara ute , bbrrr!
Sedan drog vi rätt många till en efter fest , rätt trevligt till en början ... Sedan drama , jag beställde taxi och for hem !
Orka drama körde jag ikväll! Hälldre hem och sova och ha det gottt !

Här kommer lite bilder sen ikväll !





Jag och sötis anna !


Jag och andre ! :)


Maria tror jag hon hette , jag och anna !

tja , jag ska väll gå och sova nu kommer sommar på direkten . Godnatt pusssis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0