im so hilarious

Ja vi fick oss lite till sol iallfall , men nu orkar vi inte sitta ute mer .. 30 grader i solen steeek !
Vi har suttit och planerat våran stockholm trip lite grann , kanske blir att åka nu på söndag får se.
Underbart att få hälsa på huvudstaden någon dag ! Blir nog bara vi tjejer som far dit soo sweet .
Idag ska jag bara ta det lungt mister.m kanske kommer förbi , visst är ni lite fundersamma över vem mister.m är ?
Känner att jag kanske inte ska avslöja allt förmycket ! Så ni får fortsätta vara fundersamma !;) tahaha , im so hilarious.

   
Skönt att ha blivit lite sunkissed idag iallfall , det behövdes kände jag börjar bli obehagligt blek ! ;)
Nu ska jag pyssla om mina naglar lite sedan blir det väll mat och duschen och nått sånt liknande.

Puss på snyggaa


Kommentarer
Postat av: angie

haha I KNOW HOW MISTER.M IS :D HEHEHEU

2009-06-22 @ 15:53:40
URL: http://angelicaekblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0