eye candy

Ennu en dag ute i solen , kom just in vaknade kring 8 sedan sommnade jag om till 10 halv 11 , då gick vi ut och lagde oss på gräsmattan.. Läste lite bok och sola ryggen samtidigt det är nått jag/vi nästan aldrig gör då vi solar så medans man gör det så passar man bara på att läsa en bra bok exempel vis eller läser en tidning. Vi ska in till stan  vid 4a tiden , så ska äta och göra mig klar strax så man hinner med ''tåget'' !

Här får ni lite bilder sen idag !


  
Fin fina bilder jag vet ! haha en kille satt och kolla på oss hela tiden såg besvikelsen i hans ögon när vi gick
där ifrån stackarn men du lär ju se oss där någon mer gång ! tahaha . eye candy!

puss nu ska jag och angelica äta ha en fortsatt bra hörrni !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0