...

Julia kom och hämtade upp mig och johanna , vi for och solade skönt . Jag solade hela 18 minuter brukar bara klara av att sola i en kvart minst , jag blir så jävla rastlös av att ligga där inne och dessutom höra på lunga favvoriter med dålig depp musik. Iallfall har hoppat i mjukis kläderna och ska fråga syster om hon har lust att se film med mig blir nog en tidig kväll att sova för mig i natt kan ju inte sova hela dagarna även fast det är det skönaste som finns typ ?! ÅH vad jag längtar tills på måndag för då är jag på väg till göteborg , då blir det shopping och Liseberg där har jag faktikst aldrig varit så ska bli skit kul ! jaja nu ska jag inte sitta här och nörda mer , pusspuss !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0