...

IM home , eller kom hem för ett tag sen . Jag gruvar mig jag börjar jobba kl 08:00 imorgon !? Hur ska lovisa orka sig upp imorgon fanfanfan.. Och jag kommer inte kunna sommna förens vid säkert 12 - 1 inatt puhu jobba åt mig någon?! Iallfall , ska snöra på mig mys shortsen och mysa med bok och lite tv nu iallfall kanske man blir trött ? pst knappast , men vad ska man annars göra ? Springa in med huvudet i en vägg , det är lite för smärtsamt känner jag... JA JA , luleåkalaset börjar på torsdag får se om jag ska gå hela helgen känner mig inte så sugen för luleåkalaset blir bara sämmre och sämmre för varje år .  Nu ska jag göra det jag ska göra måste ju fixa naglarna också dom ser förjävliga ut pusspuss lovisa lovers !

Fan har inte ni dåliga hår dagar , dåliga dagar då man aldrig fastnar på kort?
Det har jag IDAG ! ni blir utan bild pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0