Telefonen ringde

Whio god morgon , blev väckt av min mammas bror Jon som ringde mig. Hans vän ska gifta sig , nästa vecka tror jag och nu på lördag ska jag fara till han och plinga på och ''låtsas vara blombud'' och komma med blommor åt honom , och medans vi står där och pratar på ska jag hipsvips komma på att jag är kissnödig och fråga om jag får låna hans toallet. Om jag får ett ja till att låna toaletten så ska jag gå in på toaletten , vira in en handuk runt huvudet och ta av mig till shorts och linne , sedan skulle hans någonting kanske syster eller nått komma till han och bli förvånad när jag kommer ut från just hans toalett ny duschad ! Haha kan bli kul , mamma tyckte det skulle passa mig . Ah ofc jag är ju en skådespelare så ! haha nä men jag kan bjuda på mig själv , och är inte speciellt blyg . '' bra på att spela med''
Och det blir nu på lördag jag ska göra det , hihi kommer bli kul !

Menmen , nu ska jag försöka vakna till för nu har jag sovit ordentligt , puss&kram på er ! :)
Föresten blir nog ingesola för mig det är så molnigt ute ''suck'' ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0