Nattinatti

Har hoppat i sköna kläder ska slänga mig i soffan och sätta på någon bra film om det inte är nått bra på tv dock , trist jag har inte lika många kanaler i mitt rum på min tv som den i vardagsrummet .. buhu , sola för hela slanten imorgon om det blir bra väder , orka vara blek känns som att jag är tokigt blek nu eftersom jag inte solat på någon dag .. eller blek och blek beror väll på vem man gämmför med, helt enkelt .. Efter det blir det nog att sova , skönt jag har städat till i mitt rum , fixat i min garderob så det är ordning där nu , underbart så var det bort gjort ! pusspuss nu ska jag slänga mig i soffan , hörs imorgon !


mysis , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0