Midnattbloggning

God midnatt allihopa !
Kom just hem , har varit ute och rännt hela dagen super mysig dag fakitkst.. Dagen börja med att jag gick och tog en rök med julia så kidnappa hon med mig , vi for och tvätta bilen hennes och sedan skulle vi fara till råne till hennes mamma och pappas stuga och äta middag , jätte mysig stuga faktiskt ! Ja och där åt , fikade ute i trädgården sedan for vi och kollade på några hus som bvall och julia är sugen på att köpa.. Julia du kan ju inte lämna mig and the city !!
Nu ska jag se lite tv och hoppas på att man kan sommna innan klockan är för sen så att man tar sig upp om det är härligt väder imorgon , imorgon är det fredag i loooove fredagar! Vet ni vad jag gjorde idag , tahaha jag kissade på ett ute dass !

Här får ni några få bilder som jag tog idag !:)


Jag på ute dasset , kände att jag var för ''snygg'' för att mitt fejss skulle synas .. haha :D

Julia gömmer sig bakom bilen men man ser henne ;)

Lite av stugan och den enorma gården !:)

Jajja , hörs imorgn . puss !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0