...

God afton , idag är det torsdag och då börjar luleå kalaset ? Det blir bara sämmre och sämmre för varje år , och jag jobbar imorgon får se om man ids fara dit ens något idag , och vad ska jag göra där när jag inte är arton ? Jag menar öl tälten är ju allt nu mera. Kom iallfall just hem , vart och jobba tills halv tre sedan kom julia och hämta upp mig , orkade inte gå in till stan idag , fyfan jag försov mig i morse och var på jävla dåligt humör jag hann inte ens duscha men tur att jag duschade igår på kvällen iallfall men jag hatar att inte duscha innan jag far någonstan ucsh !!!! Nåja nu ligger jag och lyssanar på gooood music , ska strax hoppa in i duschen åsådär ! pusspuss // Lovisa silfwerplatz


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0