...

Hejsansvejsan , jag har legat och latat i sängen hela dagen . Hoff tröttis tröttis , nu har jag gjort mig i ordning . Och får se vad som händer det var nått på brasseriet så får se om vi far dit eller inte om det blir någon annastans inte så mycket fest här i stan nu när det är piteå och dom flästa dricker ju på en fredag så får se hur det blir ! Mina cider står som sagt i kyl skåpet och ropar efter mig ! Här får ni några bilder sen alldesels nyss då jag satt och lekte med webbcameran ! tahaha







Oj där fick ni lite , vad ska man säga EGO pic? Vem älskar inte att ta sånna !? Iallfall , jag hade inte på mig det dära linnet igår . Eller någon sekund sen bytte jag ju om till alla andra jävla alternativ men just idag känner jag mig ur hot i detta . Igår blev det vita linnet med korta jeans shorts under till sweet ! Nu ska jag gå och fixa till mig lite till , sen ska jag ringa och cheka hur det blir ! puss puss snyggingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0