...

God afton , Jag vaknade idag vid kvar i 7 tiden så kom julia och hämta upp mig . Trodde det var massa små fel på den men icket ! Det var bara parkerings bromsen som var för lös ospänd eller nått sånt , skönt att veta det ialfall . Och det är lite avgas leckars så det trodde vi också skulle eym: en skulle åka dit för men inte det inte ! Good car ,iallfall sedan for vi hem till julia och druckigt massor av cooola me love ! Varit och dum snurrat osv . Nu kom jag iallfall just hem ska på ett tag hoppa i duschen och fixa mig inför ikväll . Kul kul hoppas jag iallfall ! haha . När det är som roliagast på en fest ska man gå hem ! Låter tråkigt men sant för sen kan det komma någonting annat och förstöra kvällen bara en liten sak kan förstöra en rolig kväll och bli en rikigt trist kväll ! Nu ska jag kolla vad jag har fått och dricka till ikväll osv , pusspuss uppdaterar kläd koden senare hihi .



Eym :en inne på besiktings hallen , kunde inte låta bli att skratta när den endast fick 1 fel !

Tror ni julia har nå söta katter , det här är en av dom ''Totti'' ! åhw




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0