...

God kväll , sorry för en dålig uppdatering idag . Idag har jag legat och solat ett tag , sedan har jag pratat i telefonen med julia ett bra tag sedan har jag varit på bil bingo som spårade lite grann jag och angelica och daniel målade oss i ansiktet med ''bingo pennorna'' tahaha so sweet . Ingen aning vad som händer och sker ikväll , kanske bara ta det lungt klockan är ju endå 22.14 så kanske bara blir att sussa ska upp rätt tidigt imorgon eftersom vi ska till en strand och bada om vädret nu är bra . hoppas hoppas !!



Kanske borde börja fylla i mina ögonbryn i röd färg ? SATAN så snyggt . Ah iallfall som ni ser såhär såg jag ut den ena värre än den andra och på mina kinder står det puss och ena kram . Nu ska jag tvätta bort färgen från ansiktet sedan får jag helt enkelt se vad som händer puss pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0