...

Sådära nu var det färdig fiskat , ingen napp dom dära jävla fiskarna var svår flörtade . Vi såg bland annat en äcklig liten jävla bisamråtts bejbis , huvva vad dom är äckliga ! Jag är sjukt duktig på att fiska , not ! haha jag försökte för det mesta nappa på dom andra som fiskade vi blev ett par styken som fiskade .. Jag kastade snett hela tiden , tror jag kastade ett kast hyfsat rakt på dom alla kast jag kasta , och dom fick skratta åt mig ! hihi , what ever jag är inte bra på allting ! Lyckades sätta kroken i mitt eget finger jag ska nog inte fiska helt enkelt , men det är kul endå . I am a amatör fiskare punkt slut . Nu ska jag äta någonting blev hungrig sen ska jag slå igång någon film och bara känna lungnet . Ser ut som att det ska bli fint väder imorgon hoppas hoppas då kan jag soola , jaja pusspuss !

Jag hade sminkat mig innan vi for och fiska min anledning varför = ja men då nappar ju fler ! brukar ju vara så med pojkarna så varför inte med fiskarna ? :) haha

Tog bara 1 kort på vattnet där vi var och fiska , rätt fin bild endå ! ''för att vara med mobil kamera''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0