...

Hello , kom hem för ett tag sen från bion .. suck my as den sög , okej visst någon gång var den väll lite små rolig skrattade till kanske två gånger på 1 & halv timme . Jag har öppen humor kan skratta åt allt men inte den det betyder att den är dålig . Rikigt äcklig var den också ibland , har inget emot bögar jag tycker det är gulligt men jag vill fan inte veta vad dom sysslar med liksom ! Iallfall ska tvätta bort makeupen och hoppa i mys kläder och se bring it on eller wild child . Hör och häpna jag lyckades ladda ner filmer , men med hjälp av min kära lillsyster johanna ... Jajja pusspuss på er bruno sög tycker jag inget jag kan rikigt tipsa om ! Hejdå sötisar

tog ett lika värdelöst kort som filmen var , suddigt och dåligt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0