...

God morgon , filmerna som jag laddat ner värkar inte det bli nått av ska strax gå och skrika på syrran i panik om hjälp jag vill ju kunna se filmerna och vetat att jag har fått ner dem !! Jag älskar dom hära typiskt blondin filmerna tex som  legally blond osv . Jag gillar söta komedier med mycket skratt , såndär typisk lovisa humor ! Iallfall house bunny är min favvorit film just nu hyrde det för någon månad sedan . Den är rikigt bra , sköntaste filmen jag sett på länge !! För er som inte redan har sett den , SE DEN ! Och sedan har vi wilde childe som jag och johanna såg i göteborg , jag tänkte vadå wild childe låter som någon skit dålig barnslig film ? Den var skit rolig och jätte bra , kärlek humor svek nya vänner , allt innehöll den som jag tycker om ! Ett till tips att se , iallfall jag ställde klockan på 11 för att vakna vet inte om jag kan säga att det ser lovande ut '' vädert alltså '' lite molningt än så länge försvinn så går jag ner och solar direkt , vågar inte somna om för då sover jag väll tills 4 tiden .. haha jaja ska väcka syrran och be henne komma och hjälpa mig med filmerna jag får paniiiiiiik ! pussspusss snygga läsare? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0