...

Nattinatt bloggning , jag och julia fixade naglarna och sånt åt gottigottis och satt och snacka skit alltid trevligt . Eftersom min kvarts sovning blev några timmar så är jag pigg och kommer inte kunna sova förens vid 6-7 tiden , själv hoppas jag på sol imorgon måste bättra på min toksnygga bekinibränna , mjaouuu på den ! Iallafall nu ska jag tvätta bort make upen , och ladda hem någon film och se . Fast först måste man ju ladda ner skiten så det funkar att ladda ner ... ''ÅHHHHHHHHHH'' Och jag har världens ångest tror ni jag har packat upp mina väskor med alla saker och kläder ? NAE , det har jag inte och jag har spillt fondation i sängen så det ska också bäddas inna jag går och lägger mig.. Tungt läge , hallå vart är min asisten? Frivillig asisten städa mitt rum , städa min garderob , putsafönstet som jag råkade flotta ner när jag såg julia gå utanför jo jag var tvungen att trycka nunan mot rutan ! Iallfall frivillig hjälp , ah där når ni mig ! [email protected] Haha pusspuss lovisa lovers nu ska jag sluta för nu ska jag försöka förstå mig på nerladdnings pogrammet får se hur det går .. mjahaha im not good at sånt

Pusspuss -v-

//Lovisa silfwerplatz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0