...

Tjoholu , kom just hem . Vi for på camillas strand party , det var trevligt sedan for vi till stan skulle på någon  ful bitchs fest. Men det blev inte av då knallade vi till varvet och hämtade pengar och for och åt på max issa och hennes man skjutsade oss och vi tog driven fylle käk du vetttt , haha .. Denna kväll fick iallfall 4 av 5 tosters , de ni ! pusselipuss här kommer vackra bilder sen kvällen .. haha ni får skratta :)


vad hände här då? .. jag och anna ramlade med kameran i farten

Jag tror vi hittade något intresant i sanden !



Vad har vi här då? några tomtar vi hitta på vägen

Littet stolliga bruddar som sagt ..

Vem vet jag inte , men han vart med på min kamera . Ett antal gånger ..



Kommentarer
Postat av: angelica

det är ju clown, andre? :)

2009-07-19 @ 14:20:26
URL: http://angelicaekblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0