...

Hemma igen efter att ha varit och ätit middag med blondinerna som sagt , jätte god kines mat var det ! Sedan gick vi och handla lite godis och satt och pratade . Sedan fick jag ett sms av okänt nummer !?! gissa vem det var , jo MIN SNYGGGA HOCKYSPELARE till tremänning , visst tremäning låter snuskigt men hallå det är rätt långt ifrån att vara sådära nära släkt hade varit en annan som om han var min kusin eller morbror , ja men ialllfall så började han skriva och såg mig på video bandet hans pappa spelade in på alla oss som var i svartestan han tyckte jag var läcker ! Damn han är också rikigt läcker , haha! Jaja , slut prat om det ska iallfall inte göra någonting ikväll slappa trött och fick mens helvetet idag och har haft världens värk ! uppdaterar senare om jag känner för det , pusspuss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0