...

Efter my new BFF , började en film som hette flirting whit Forty den var rikigt bra , det handlar om en kvinna som är 40 år ''hon ser yngre ut'' far på semester på hawai och har ett one night stand med en rikigt heting , hon ångrade sig att det hände , nästa dag kom han och knackade på dörren då var det han , bjöd med henne ut .. osvosv , hon reste dit och träffade honom så ofta hon hade tid '' han var bara 27 år'' men dom smälte in bra tillsammans hur som hällst. Men hon hade barn hemma i LA så hon kunde inte lämna barnen hur ofta som hällst så då bestämde hon att avsluta relationen / förhållnaden pvg sina barn .. Hon vill inte men hon kände att hon måste ställa upp mer för sina barn .. Då går det några månader , hon är inte alls den glada kvinnan som hon var med honom märkte hennes venninor och barn , månader gick och sedan knackade det någon på dörren , GISSA VEM DET VAR ? jo han .. åh så gulligt och jag sitter här fortfarande och grina åt filmen ... jävla mens hormoner dom gör mig så känslig !Men jag rekomenderar att se den filmen !

Ska försöka lägga mig i rätt hyfsad tid ikväll , känner mig trött och har lite ont i huvudet och ligger och väntar på att min mens ska komma snart hallå jag känner ju mens värk kom då ! Hoff , så det är tråkigt att sova själv , saknar dig mister.m och du kommer ju inte hem än .. buhu sova själv is so BORING !!! jaja pusspuss hörs imorgon snyggingar!


Flirting whit forty , rikigt gullig film ! Och damn vad snygg han är


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0