...

Godmorgon , sovit gott ? Det har inte jag har inte sovit en blund som sagt var skulle jag och anna vara vakna hela natten och det var vi .. Vi blev ju bjudna på fest till stads hotellet men vi skippa det istället satt vi här med mjukis byxor och skratta åt allt och ingenting , blev helt enkelt för slö för att göra sig klar och pallra ärslet dit .. Skönt att ta det lungt , alltså nu förtiden tar jag det hälldre runt än att fara ut och dricka fara runt på fest osv .. Jag har nog left mitt ''ungdomsliv'' busat klart helt enkelt är det då nu det är dax att skaffa man och barn kanske  ? HAHA , nej nej det var ett skämt . Jo men har bara mindre party sug nu än vad jag hade förr varje helg fredag och lördag var jag full .. ajaj så slitet , man är snyggare nykter och kan ha lika roligt ! puss allihopa

Tack anna för att du fixa till lite här i min blogg din zutttis! <3
www.aannaeriksson.blogg.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0