...

tjululu , jag och anna har varit ute och fotograferat och fulat oss vid stranden , sedan gick vi till min bil och tänkte ta ut pers öl och ta upp dom till mig . Då satt vi och poppa en låt i bilen då komm det två killar som gick förbi dom fick sig nog allt ett gott skratt eller två , sedan berättade jag att det var lungt att dom endå var fula , så kom dom och gick förbi .. Dom hörde nog vad jag sa .... haha pinsamt utskämd gånger 10000! haha what evahh , sedan gick vi och flörta med dom på balkongen , eller i knowe them want ous .. tahaha . Sedan fick jag och anna för oss att vi skulle gå ut med kill kläder we lock like a boy ! Här kommer med massor med bilder .. haha  inte allt för seriösa har vi varit ikväll , kul med flummkvällar också , MAN! Kommer bilder i nästa inlägg ! tahaha ;)

pusspuss / lovisasilfwerplatz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0