...

HAHA , allt gick som det skulle . Som sagt var im so good ! Jon och dom kom och hämta upp mig i en mini buss , så for vi dit. Dom stod utanför och vänta och jag gick in .. Plinga på väntade tills han öppna och sedan , gav jag honom blommorna och sa vem det var till ''hans flickvänn'' sedan tänkte jag vända om då frågade jag ursäkta skulle jag kunna få låna toaletten ? Då sa han visst kom in .. Så gick jag in på toa tog av min kläderna tog på mig shorts under och vek ner linnet som en tub topp tog på mig handduk runt huvudet och runt kroppen så att det såg ut som att jag bara hade det på mig sedan plingade det på dörren då gick jag ut , då kom hans ''svärmor'' och sa jaha , vem är det där då? ah .. eh ah det är blommbudet .. stackarn man såg rikigt på han visste ju inte vart han skulle ta vägen eller vad han skulle säga ... haha efter den spänningen kom jon och alla deras vänner in , haha ! Shit haha lätt det roligaste jag gjort på länge .. Ska slöa på soffan ett tag fixa mig lite sedan ringa anna och fara in till stan .. Jätte trist väder ute ..  pusspuss nu ska jag slööa ett tag innan stan !

Hann knappt ta några bilder men här får ni iallfall en bild !

Ja som sagt jag var ju ett styggt blombud !;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0