...

Brr , håller på att hosta lungorna av mig .. buhu , väntar att pappa ska komma med något gottis .. Ska väll sätta på någon bra film .Ska upp jätte tidigt imorgon jon ringde nyss och sa till mig att han hämtar upp mig 20 över 9 .. Vet inte ens vad jag ska ha på mig än , men det fixar jag innan jag går och lägger mig .. Well well , tror jag håller på att bli ordentligt sjuk käns det som , Men hallå barbie kan inte bli sjuk varför kan blir jag det?.. Ska iallfall hoppa i mjukis kläder nu och vänta tills pappa kommer med godsaker så ska jag se en film , kanske min favvo skojjar du eller ? jag skrattar , stor gråter till den filmen love it se den om ni inte redan sett den .. Halla at yaa , pusss!

Jo föresten tack syrran att du ''försökte'' fixa min blogg , din lilla sötis ! Det är omtanken som räknas.
http://ssundancekid.blogg.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0