...

Goddag , har just kommit hem från att ha varit och köpt lite hund saker till bettan. Köpte henne bland annat en rosa sele som hon inte uppskattade allt för mycket .. Vet inte om hon tyckte den var ful eller jobbig , rosa är sött ! Haha , nä men sele sitter bättre och det stör hon sig inte lika mycket på när vi är ute och går. Snart ska vi äta , jag har inte ätit nått på hela dagen så jag känner att jag börja bli rätt så hungrig nu.. hehe , iallfall igår blev det en soffliggar lördag , julia kom förbi vi gjorde banan & glass satt och snacka skit osv. Sen såg jag film och sommnade , så såg min lördag ut , haha. Ikväll blir det bara att mysa med bettan och ta det lungt , paradisehotel ikväll !

Puss&kram


// Lovisa silfwerplatz





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0