...

Godkväll , idag gick jag hem pvg betty var på väg till oss ! På vägen hem gick jag och köpte henne valp foder , ett till rosa sött halsband och massa leksaker . Köpte även go mat till sassi och en leksak till henne. Hojja så söt hon är , johanna och betty ligger i min säng och busar nu. Så jag passar på att kolla igenom datorn lite grann. Försökt ta kort på henne , men hon ska ju röra sig hela tiden ska alldeles strax tvätta bort sminket och gå ner för en sista kiss för betty sen ska vi släcka ner och sommna på soffan med henne. pusspuss ! :)


Gud vilken taskig bild på henne , tagen med webben mörk & dålig bättre kommer !





hehe inte idag !

Hoff , jag har föresten klarat av hela dagen utan att sova 1 endaste jäkla minut ! ;)
 


// Lovisa silfwerplatz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0