...

Kom just in , hoff så det regnar ! Ikväll så började kvällen med att jag och julia fixade oss hos henne sedan bar det ut mot stan några varv , imorgon ska jag nog gå in på området med snygging anna . Och dricka ska jag allt göra idag kände jag mig inte alls något sug så det får bli imorgon då man är hyffsat utvilad och förhoppningsvis piggare ! Imorgon ska jag gå på stan med anna , haha hon är säkert bakis och jätte mysig men hon sa själv att jag skulle tvinga upp henne mohaha lovisa väkningar är inte roliga fråga min syster , hoppa i sängen skrika på henne osvosv . Men men nu ska jag sova så jag får min skönhetsömn , puss puss sov inte lika gott som mig ! ;)



Mjaouu på söta t-shirten jag köpte idag dissa min snygga min ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0