...

Hoff , då var det gjort ! Gick in till stan och kollade efter block osv på stan som sagt mina block som jag tänkte köpa var slut dom hade bara fula med typ hästar och äpplen på .. ''suck'' Sen köpte jag ett nytt svart vanligt gina linne hittade inget annat jo ett par örhängen sedan träffade jag mamma och syster johanna och vi gick och åt på östernsperla ''thai mat'' fan vad gott men jag är mätt så jag håller på att spy .. Ligger och snackar i telefonen och nu ska jag tvätta bort sminket och hoppa i mjukis byxor och slöa gärnet ! pusspuss



Linne - ginatricot & örhängena

Hello kitty saker , linjal , sudd , penna , pennvässare från Timari ''till skolan''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0