...

God morgon , satans jag är redan klar och jag börjar på en timme . Jag vaknade vid 6 tiden och var rätt pigg vaknade av spice girls - if you wanna be haha och som tänkt jag klev upp på en gång. Skönt att jag lyckades kliva upp iallfall ! Hunnit med att duschat fönat håret plattat lockat till det lite garann och sedan klätt på mig sminkat mig osvosv .. Im goood nu ska jag ringa amina och prata lite skit just innan skolan som vi alltid brukade göra ?  Saknas bara att hon ska komma hem till mig och väcka liv i mig äta frukost med mig .. Hoff miss it all redy Amina .. Nu ska jag call the bitch sen blire väll att knata till skolan eller om man får skjuts haha ;) pusspuss ha en bra skoladag allihopa !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0