...

Holahola , jag är redan jätte trött . Kl 18:00 såg jag att det började en film på 3an som jag och angie ska sätta oss och glo på det är komedi från 2005 och den har jag missat? Komedier är det bästa , och skräckisar när man har någon nära sig ! thaha iallfall har jag hunnit fixa naglarna lagat mat med angelica , vad ska man göra när inte de vuxna är hemma? Jo laga mat själv det suger .. Nu ska jag hoppa i mina skönaste mjukis byxor och bara slöa och vara osminkad och inte alls orka bry sig i utseendet . CIAOO , puss





Amerikansk komedi från 2005. Gina har flyttat till Atlanta och jobbar I en skönhetssalong som drivs av den snorkige Jorge. Hennes dröm är att öppna en egen skönhetssalong, och en dag får hon nog av den odräglige Jorje och öppnar en egen salong med en väninna. Ginas skönhetssalong blir framgångsrik, och när kunder börjar strömma in från Jorges utkräver han hämnd. Men Jorge underskattar Gina och hennes kollegor...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0