...

Hoff , god dag .. Kom nyss hem från solariumet håller på att koka sönder , jag är trött och imorgon börjar skolan så det blir piss och gå ligg vid kanske högst 11 tiden hoppas på tidigare , åh jag dålig på att ta mig upp .. Men men försöka ska jag ialfall göra ! Ja det blev piteå igår , och vi kom hem vid 3 tiden jag var skit trött slockna direkt jag la mig i sängen skönt skönt .. Var och kollade på lite kläder till imorgon tror ni jag hittade nått nej , sånt får mig att bli stressad man måste ju fixa sig lite nu skolstraten . Pusspuss nu orkar jag inte mer nu ska jag lacka naglarna i någon häftig färg och känna mig fabulous ;)




Mjaouu . vilka härliga färger på lacken till hösten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0