...

Sådära vi fick oss någon sol timme ialfall , sedan for vi och drog i oss lite flottmat . Den perfecta bakis maten ! thaha
Nu vet jag inte rikigt om jag orkar gå ut och lägga mig och sola nå mer det är så fruktansvärt varmt ute hofff.. visst var det några sweeta bilder iallfall sen igår ? Jaja , får se vad som händer ikväll blir nog att tag det lungt som sagt var jag jobbar imorgon så , trist jag är inte alls motiverad till det ... ''suck'' jaja nu håller jag på att dö av värme det luktar bakis= sprit  i hela mitt rum jag flyr fältet .. hejsvejs :)

Ursäkta killar att jag hänger ut er såhära men dom hära bilderna är ju bara förjävligt härliga , naked supermans !  





ett gott skratt förlänger livet remeber !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0