...

Ursäkta min dåliga uppdatering , jag har inte orkat .. Idag har jag jobbat vart och handlat lite hittar som vanligt ingenting ! jo köpte en bh bara för att ha köpt någonting , och så köpte jag lösnaglar . Julia kom och hämtade mig hon lånade locktången och lockade sitt löshår medans jag fixade mina naglar , sedan for vi till mig och gjorde oss klar och åt och for ut en sväng runt stan rätt mycket folk ute faktiskt . Nu ligger jag i sängen helt död och kollar på tok söta chihuahua valpar , tjata på pappa strax ! hihi .. åh nu återstår bara att tvätta bort sminket borsta tänderna sen ska jag sova fruktansvärt gott ! pusspuss <3



Hur blev det ?:)



Kommentarer
Postat av: angie

mkt fina :D

2009-08-08 @ 09:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0