...

Oj vaknade för ett tag sen , tydligen var jag helt slut efter jobbdagen .. Så trött brukar jag endå inte vara , iallfall när jag kommit hem så satte jag mig och solade på balkongen sjukt fint väder det vart ute ! Så fick mig några minuters sol idag iallfall . Mjaouu tur att ni inte var här när jag vaknar , jag blir alltid på ''jätte BRA humör'' när jag ska ligga och vila en kvart typ sedan sommnar jag en timme eller mer och ingen väcker mig då vaknar jag upp som ett helvete , haha fråga mig inte varför ? för att någon inte har väckt mig eller för att jag bara blir på allmänt pisshumör när jag sover på dagen? Fan endå att det är sol nu när jag ska jobba vill ju sola och få färg som jag inte alls har mycket kvar av ! Nu ska jag hoppa i duschen osv , får se vad som händer . Pusspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0