...

God kväll , dagen började med att jag steg upp och kände att jag lite ömm om fötterna och ont i ryggen . Sen vid 12-1 tiden kom julia och solade med mig sedan for vi och köpte glass . For hem till mig och fixade oss till bil bingon , när vi kom framm dit så visade det sig att det började kl 4 och inte kl 6 haha jaja får ta det på onsdag , haha lite tantigt med bingo men vad ska man göra på en vardag efter jobbet? sola men solen är ju som starkast mellan 9-3 jag slutar jobba halv tre så . Fan så skönt bara två veckor kvar nu hoppas dom veckorna bara rusar förbi ! Ska snart se gost hunter med syrran , fattar inte varför jag tvingar mig själv och ser sånt men jag tycker det är så fruktansvärt intressant haha ! Patetiskt , iallfall kommer jag nog inte heller kunna somna efter det , komma och sova med mig någon ?! haha , nä nä men nu ska jag hoppa i mina underbart sköna mjuka shorts och ta på mig ett slappt linne och sätta mig och se på det med syster yster ! Pusspuss -v-


Hej kines ! jo jag vet ful bild men enda sedan idag ! Mjaouu man kan inte vara snygg på alla ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0